Tisdag

Hej kära blogg!
Jag måste säga att jag har varit väldigt dåligt på att skriva här i bloggen på den senaste tiden! Det har väll inte hänt så värst mycket faktiskt som är värt att nämna! Vart ute på några resor och pluggat massa.
Så får vill jag också hälsa kära vintern välkommen hit till sverige som placerades jätte fint här över örebro igår. Jag och Charlie gick en jätte skön kvällspromenad ikväll då vi åkte massa skridskor på gatans is fläckar, vilket väder!:D

Imorgon är det få lektioner fram till tolv och sen där efter så drar jag på spinning. Sitter här och mentalt övertygar mig vad skönt det ska bli när passet är över *ler* sen på kvällen ska jag på bio med min älsklings Angelica och se twilight.
 


Awiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0