måndag


Det e visst så att jag har haft ett litet blogguppehåll på några dagar men inte av sådana anledningar som kändisbloggarna skyller på, som att det inte har tid att blogga. För så mycket tid tar det inte att sätta sig ned och skriva några rader. I mitt fall så handlar det nog snarare om att jag istället inte gjort ett dugg värt att skriva om. Jag har typ pluggat, umgåtts lite med vänner och inte mycket mer. Skulle jag sätta mig här och skriva det varje dag så skulle till och med jag tröttna på mig själv.

Nu ska jag släppa kaffe koppen för att springa ut till brevlådan och se ifall posten har blivit ner slängd och där efter ska jag packa lite inför London. Ja, för i morgon händer det grejer må du tro. Tjing!:D


Kommentarer
Postat av: Patrik

har ny blogg kaarin! :D kolla in den.. allt bra med dig får jag hoppas? :D

2008-11-05 @ 16:49:48
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0