onsdag


    
Efter femte ringningen på väckarklockan slängde jag mig upp ur sängen och in i duschen. Så hände det som inte fick hända heheh, jag kröp åter igen ner under täcket och somnade om. Så ja, nu sitter man här och funderar om man ska skita i den här dagen, bara åka på träning och sen hem till pluggandet elr om jag ska vara duktiga karin genom att sitta här snällt och vänta på att bilchaffisen Martina som ska komma och plocka upp mig till skolan. Väljer idag andra alternativet för igår valde jag första. Så säger nu ha en bra dag.. puuss

eftermiddag

VA SJUTTON E DET HÄR?!! Jag har misslyckats med 3 pannkaksjävlar i rad nu!!! Jag som tänkte överraska pappa med massa goda pannkakor nu när han kommer hem på lunchen. Aja, blir väll bejkon med ägg ännu en dag.. fan.


Kommentarer
Postat av: Nech

Japp :)

Allt bra då?

2008-10-22 @ 21:40:56
URL: http://nech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0